Sunday, November 22, 2009

perkongsian 1..

salam kepada semua..


wah!! sudah agak lama blog ini terbiar..
asifni habibi blog..
ana masyhgul..
hehe..(sedang ber'cinta' dengan bahasa syurga)


toiyib,
hari ini, ana ingin berkongsi sesuatu yang mungkin pelik..
hehe.. yup!
cara-cara ana menghilangkan rasa tension..


almaklumlah, akhir-akhir ni,
hari-hari ana dipenuhi dengan tekanan..
dengan results yg semakin menurun!
dengan kerja-kerja yang terbengkalai,
dengan masalah-masalah 'komunikasi', (hanya yg mengerti akan paham disebalik semua ini)
dengan masalah internet yang sekali sekala OK..
fuh!! macam-macam..
tapi, semua ni, akan ana jadikan sebagai satu cabaran hidup..


tapi,
setiap kali ana rasa tertekan..
ana akn melihat sesuatu yang betul2 membuat hati ana terpikat dengan ciptaannya..


apa die tu??
nak tahu?
hehe..


IT IS THOSE CUTE
LITTLE BABY!


muah!!


kawai...
(comel versi jepun)
aucak!!
comel..!

merenung masa depan..

penenang hati...

comel!!!comel,kan??

hmm.. comel-comel belaka, kan??
inilah die salah satu cara atau pengubat duka serta tekanan ana..
hmm.. mungkin agak pelik..
tapi,
ia betul-betul buat ana rasa tenang..
wajah-wajah mereka yang tiada dosa,
buatkan ana terkenang zaman kanak-kanak dulu..
yang tiada masalah perlu difikirkan..

"alangkah seronoknya melihat budak-budak berlari-lari tanpa memikirkan masalah"
"tapi, satu hari nanti, mereka akan membesar dan akan ada msalah jugak,kan?"


akhir kalam..
khas buat seorang sahabatku, Ili Mahira Hj. Zamani..
ingat trademark kita?
ingat jugak tak gambar kita kat Langkawi yang penuh semangat tu??
hehehe.. gambar ni, khas untukmu..
hahahaha..

sekian..
wasalam..
~as-sakinah~
22.10.2009










3 comments:

Ili Mahira said...

slm..

bgus2..truskn lg usha memantapkan lughatul ibadah 2..
haha..pdnla suh bce..
mashi2..(ok2)..
la ba'sa(xpa..)wasbir ala ma asobak..
masya-allah..indahnya & comelnye ciptaan Allah..btol2..ak stuju dgn pndpt ko..
ble tgk dak2 kck..mmg hlg sume prob..alhmdulillah..malah rse bertambah tenang & gmbira..

ish ko ni..kntoila trademark uh..t de org cilok..tp bapak sgannye..nme ku tertulis di blog ini..ahahaha..waduh..
pe2 pn..syukran naaa..
=)

Fatin Syuhada wa Afiza said...

ooo..banyak betul orang bertutur arab ari ni..masyi2...anyway..i read a book that state that if you are tension ..release that by helping others ....give a try!!

AbdullahUmar said...

erm..
release tnsion tgok muker budak???
x penah ak dgr...
tp bler ak tnsion ak slaloonyer...
...MENJERIT...
tp nabi ajar, bler tension bcer quran, zikir, n smayang sunat... ofkos tu cre yg the best....